8/05/2011

Castigatoarele concursului sponsorizat de generosul Farduri.ro ;)

Imi cer scuze pentru intarziere, insa atat verificarea participantelor,
cat si a castigatoarelor a durat un pic mai mult decat m-am gandit
initial.

Asadar au fost 104 inscrieri, din care doar 93 valide.

Premiul I ii revine lui    Ada Tina/ deuta_01
Premiu II ii revine lui    Serafimciuc Claudia- Lavinia/ claudia_lavinia74
Premiul III ii revine lui  Irina Ira/  nymph3l0s


Felicitari!!!


Va voi contacta prin adresa de mail cu care v-ati inscris si astept datele voastre in termen de 48h, altfel voi face alte extrageri.

Va pup cu drag! :*

http://screencast.com/t/JRFdTsFURTz

9 comentarii:

maddailade spunea...

Felicitari!

Mihaela Pojogu spunea...

felicitari

deuta_01 spunea...

Multumesc mult:*

Camelia Kawadri spunea...

Felicitari fetelor!!!

Camy spunea...

Felicitari fetelor!

Little D. spunea...

Felictari castigatoarelor :)

Adinapup spunea...

Te invit sa iti alegi nuanta favorita a lacului de unghii pe care vrei sa il castigi in giveaway-ul meu de saptamana aceasta :   http://adinapup.blogspot.com/2011/09/lacuri-de-unghii-sparitual-pic-heavy-si.html  
Te pup!

Nicoleta Ciocoiu spunea...

felicitari fetelor si mi se pare cea mai buna idei ca va anunta -eu am castigat undeva pe un blog si din nefericire nu am mai intrat 4 zile pe internet motive  de sanatate si miam pierdut premiu.

Simona spunea...

Felicitari castigatoarelor, multa bafta si la concursurile viitoare