4/21/2011

Laptele Vitaminizant Demachiant - Gerovital PLANT



Pot spune ca cu el am inceput propriu-zis testarea produselor din campania Farmec.


Tocmai incheiasem campania Ivatherm si de la parfumul unui camp de flori adunat in cremele brandului respec., treceam un pic stramband din nas la laptele vitaminizant demachiant.

Nu miroase deloc aiurea, doar ca eram obisnuita cu altceva.

Insa acum, oricat l-as mirosi, nu-mi spune absolut nimic de rau parfumul discret al laptelui demachiant. Pare-se m-am obisnuit cu el.


Pentru ca in 2 zile deja imi pot spune o prima impresie legata de orice produs as incerca,

exact atat l-am folosit pana sa introduc si crema hidratanta si serul contur de ochi si buze.

Pentru ca se absoarbe foarte repede in discheta, e cel mai bine sa urmati instructiunile scrise pe recipient, si anume: sa il aplicati pe fata, gat si decolteu,

sa-l masati bine si excesul sa-l indepartati cu o discheta demachianta.


Ceea ce am observat deja a doua zi de la folosire, a fost inflamarea a doua cosulete mai vechi, care reapar neincetat in aceleasi locuri. Insa in niciun caz la marimea cu care m-au obisnuit pana acum. Locurile respec. pareau doar putin inflamate si au trecut de tot cam in o saptamana, fara a intrerupe folosinta niciunui produs

din cele trei pe care le-am incercat pe tot parcursul campaniei.


Pentru ca nu ma mai machiez mult de cateva luni, decat la ocazii, nu pot spune ca-mi pot da o parere pertinenta despre el in acest sens, insa cu siguranta o vor face fetele din echipa mea, GEROVITAL BUZZ.


  • CE SPUNE LAURA:


"Laptele demachiant a fost ultimul produs testat din noua gama Gerovital Plant. Am incercat ca , fiecarui produs sa ii acord intre 3-5 zile pentru testare, separat, pentru a sti exact la fiecare in parte care sunt efectele si care vor fi impresiile mele.

Ei si stiti voi vorba aia : cei din urma vor fi cei dintai, iata ca laptele demachiant, a reusit sa se situeze primul intre preferintele mele din aceasta gama.

Imi place senzatia de "rece", racoare pe care o simt la aplicare, iar rezultatul dup

a demachierea cu un disc demachiant este un ten curat, hidratat si revigorat.

Are o textura fina, lejera, subtire, ceea ce face ca produsul sa fie si unul economic.

Nu trebuie aplicata o cantitate foarte mare.

Mentionez ca, eu de regula nu ma machiez strident, nu folosesc foarte multe produse de machiaj si nici mascara rezistenta a apa, si ca am un ten uscat.

Este un produs romanesc, ceea ce ma bucura, la un pret bun si pe care il recomand."


  • CE SPUNE MADA:


"Demachierea. Un proces obligatoriu zilnic, dat fiind ca nu prea trec

e zi fara sa ma machiez. Pana sa primesc laptele vitaminizant demachiant din noua gama cu extract de floare de colt, foloseam tot un produs de la Farmec; anume emulsia cu

laptisor de matca Doina. Eram obisnuita cu mirosul cumva de cirese al emulsiei, insa si laptele demachiant are un miros foarte placut pe care il asociez cu igiena, sanatatea. Cu putin mai multa cantitate necesara pe discul demachiant, probabil din cauza ca nu e la fel de gras ca emulsia, laptele demachiant curata foarte bine. Il folosesc in continuare si probabil ca imi voi mai cumpara dupa ce se termina."



  • CE SPUNE NICO:


"O sa va spun si eu parerea despre Laptele vitaminizant demachiant cu extract de Floare de colt,din noua gama Gerovital Plant!Inca din prima zi,am observat faptul ca noua gama, se poate folosi de la varsta de 20 ani! Asta e f bine,pt ca inca din tinerete trebuie sa avem grija de pielea noastra sa o hidratam,sa o demachiem si sa prevenim ridurile! Deci oricine poate sa o foloseasca dupa varsta de 20 ani! :)

O sa recunosc inca de la inceput ,faptul ca eu nu am folosit lapte demachiant pana acum...mi se parea ca pielea ramane prea grasa dupa demachiere....de aceea foloseam doar demachiant de ochi si lotiune micelara!

Eu am un ten mixt normal,de obicei nu am probleme cu produsele,dar nu-mi place sa-mi incarc pielea prea tare sau sa o simt grasa....

Insa, am fost asa de multumita de serul de ochi si de crema hidratanta, incat mi-

am facut curaj sa incerc si Laptele Vitaminizant Demachiant!

Data cu rimel rezistent la apa, ca de fiecare data (rimelul mi se pare foarte

important in orice machiaj,nici rujul nu poate lipsi), am ramas placut surprinsa cat de bine mi-a curatat ochisorii si pielea fetei, a gatului si a decolteului!

Am stat ca "pe ace" pana m-am uitat in oglinda, vroiam sa vad care e prima mea parere reala despre acest demachiant! Siiii.... am fost tare multumita!

Nu-mi venea sa cred ce repede mi-a intrat in piele si nici nu mi-a lasat acel filtru gras, de care ma temeam!

Se pare ca am descoperit un nou produs din noua gama fara conservanti Gerovital Plant, care imi place la nebunie!

Laptele Vitaminizant Demachiant Gerovital Plant hraneste, hidrateaza si vitaminizeaza pielea datorita complexului herbatonic si a vitaminei A, iar extractul de Floare de Colt asigura un plus de protectie fibrelor de colagen si elastina!

Se aplica dimineata si seara pe fata,gat si decolteu!

E un produs 100% fara conservanti! "


  • CE SPUNE RALUCA:


"Vreau sa va impartasesc si eu din experienta mea, testarea Laptelului vitaminizant demachiant din noua gama Gerovital Plant.

Inceputul campaniei de promovare a noilor produse din gama Gerovital Plant mi-a venit ca o manusa, deoarece tocmai ce mi se terminase demachiantul si puteam numai bine sa ma apuc sa testez unul nou.

Prietenia mea cu Farmec dureaza inca din perioada liceului, cand eram mare fan

al laptelui demachiant "Doina".

Noul lapte vitaminizant demachiant mi-a placut inca de la desfacerea capacului si punerea lui pe discheta demachianta. Mi-a placut mirosul, as spune inconfundabil, care m-a dus imediat cu gandul la perioada liceului cand foloseam "Doina", perioada in care, atat eu cat si colegele de clasa ne initiam in tainele machiajului si invatam cum sa ne ingrijim tenul cat mai bine.

Inca de la inceput, am observat consistenta usoara a Laptelui vitaminizant demachiant.

Aplicarea a fost una delicata, ca o atingere de floare de colt. A trebuit insa sa insist si sa aplic o cantitate mai mare de produs pentru a indeparta machiajul rezistent

pe care il am, ma refer la mascara rezistenta la apa si uneori, la fondul de ten si

ruj rezistent. As putea spune ca a facut fata, destul de bine.

Il aplic atat dimineata, cat si seara cu mare constiinciozitate.

Un alt punct forte este faptul ca, eu fiind mereu pe fuga, nu mai trebuie sa-mi

clatesc fata ca sa-l indepartez, asa cum se intampla in cazul altor produse cosmetice de profil, laptele vitaminizant demachiant patrunzand in piele si lasand-o catifelata si improspatata, gata pentru aplicarea cremei de zi/ cremei de seara; sau dupa caz, cand nu am timp sa aplic crema, dau cate un puf de apa termala.

Dupa ce am oferit atatea puncte forte, am gasit si un punct vulnerabil, si anume, ambalajul.

Nu ar putea fi mai maricel? Eu as propune undeva la 200-250 ml.

Cred ca ar fi o mare bucurie pentru fanii marcii Farmec, si implic, ai acestei noi game, Gerovital Plant.

In concluzie, intrevad o prietenie indelungata intre mine si Laptele vitaminizant

demachiant Gerovital Plant, deoarece a stiut cum sa intre in gratiile me

le."


  • CE SPUNE CLAU:


"In primul rand, trebuie sa va spun ca folosesc tus de pleoape si rimel absolut in fiecare zi, mai putin sambata si duminica, atunci cand consider ca ochii si tenul trebuie sa mai respire putin, dupa atat chin.

Ei bine, nu pun foarte mult lapte pe discul demachiant, insa efectul este neasteptat de placut si cu efect maxim.

Laptele indeparteaza absolut totul de pe fata si imi lasa senzatia de fata cufundata in iarba proaspata.

Miroase a "verde" si asta ma incanta la nebunie.

Citind si eu pe ici, pe colo, am aflat ca trebuie sa te demachiezi, chiar daca nu ai folosit farduri in ziua respectiva.

Am facut si asta, tot cu laptele vitaminizant si am avut marea surpriza sa constat ca discul demachiant a ramas murdar. Probabil impuritatile din aer de peste zi si tot felul de chestii de prin aer ce poposesc pe obrajorii mei sunt cei care raman pe discul demachiant, chiar daca nu m-am machiat in ziua respectiva.

Prin urmare, indepartarea tuturor urmelor de machiaj, a tuturor impuritatilor de pe fata, mirosul de "verde" si senzatia de proaspat sunt cuvintele in care as putea

caracteriza acest produs."


  • CE SPUNE MIHAELA-CARMEN:


"Acest produs imi place foarte mult; curata foarte bine impuritatile si am de gand sa il folosesc dupa fiecare iesire in parc cu fiica mea, cel putin in lunile ramase pana sa incep munca, mai ales ca in perioada asta nu ma machiez.

Tenul ramane vizibil mai curat si mai luminos, probabil datorita hidratarii. Farmec sustine ca, datorita extractului bio de floare de colt, previne si diminueaza

ridurile si ofera protectie impotriva stresului cotidian. Eu am nevoie ca toate aceste argumente sa se materializeze, asa ca il voi folosi oricat de des voi putea si voi avea nevoie."


  • CE SPUNE VERO:


"Imi place pentru ca are o arie mare de utilizare, fiind folosit de femeile cu vârste

între 20 şi 45 de ani (deci si de mine!) şi răspunde exigenţelor de ultimă oră în materie de îngrijire cosmetică. Mie, personal, mi-a asigurat multdorita hidratare si vitaminizare a tenului, asta dupa ce, bineinteles mi-a oferit o demachiere 100% a machiajului si impuritatilor de pe fata! De aproape o saptamana de cand il

folosesc, ridurile imi sunt diminuate mult si ce este cel mai important, tenul este mai proaspat, mai natural! Am citit ca datorită prezentei Complexului Herbatonic, vitaminei A si a extractului organic de Floare de Colţ, fibrele de colagen şi elastină sunt protejate împotriva stresului cotidian.

Deci, concluzionand...acest produs merita toata atentia deoarece aduce beneficii de neegalat tenului dvs. Asta o spun eu, posesoarea unui ten pretentios!"





Pe cat suntem de multe, pe tot atatea felurite pareri avem.


Luati si incercati-l dvs.!


Niciun alt ten nu ar trebui sa vorbeasca in numele tenului dvs.!






0 comentarii: