6/01/2011

Cel mai ok deo roll-on folosit pana acum..

...este deo roll-on-ul Fa NutriSkin 48 h Maximum Protect.



Zilele trecute am fost la o plimbare cu fetele si am urcat dealul Straja pana la Turnul Alb, cel mai ridicat punct de fortificatie din Brasov, cu pantofi cu platforma :D si i-am testat rezistenta la maxim deo roll-on-ului.
Nu inhiba transpiratia, deci un tricou mulat nu-i tocmai recomandat.
Al meu a fost lejer, deci no problem there, si mirosul de la finalul zilei, super acceptabil.

E posibil sa te deranjeze senzatia de umezeala de la subrat, asa cum m-a deranjat pe mine din cauza caldurii si efortului. Imi venea sa imi duc subratul la nas sa tot verific, dar cel putin nu iti faci griji in privinta mirosului emanat in jur. Chiar daca nu e perfect, este cel mai bun folosit pana acum.
Chiar ofera protectie impotriva mirosului urat de transpiratie, iar cand efortul
este moderat, poti sta linistita 32-34 h, timpul cel mai indelungat incercat pe propria-mi piele/ subrat. :P
Eu chiar am o problema cu mirosurile rezultate in caz de transpiratie maxima in combinatie cu un deo stick oarecare, de aceea am si ales deo roll-on. Cu Fa NutriSkin nu am avut nicio problema in acest sens. Nu mi-a mutat nasul. E tot acolo. :))

Si daca tot suntem la final de campanie FAntastica, sa va pove putin si de lotiunea de corp Firming cu cafeina si ceai verde.
Mi-e putin indiferenta aceasta crema.
Adica, da intra repede in corp, lasa pielea fina (catifelata e mult spus), nu e lipicioasa pielea dupa aplicare, insa la partea de hidratare am dubii. E ca si cum nu m-as fi dat cu nimic la doar cateva minute. Asta poate fi un plus pentru alte persoane: te hidrateaza, nesimtindu-i prezenta in mod vizibil, tactil. Se poate..

Mai mult, eu nu stiu sa-i masor gradul de hidratare dupa 24 h decat prin ceea ce simt.
Si nu simt nimic deosebit. Nu tu catifelare, nu tu piele un pic uleioasa sub dus ca si cum se simte inca hidratarea stratului aplicat in ziua anterioara. Nimic.
In plus, eu sunt genul care se da de max. 2-3 ori pe saptamana cu crema de corp, deci am nevoie de una care promite 7 zile de hidratare si se tine de cuvant. :))) Ce sa mai, lenea e cucoana mare.
Inca copilaresc la aspectul hidratarii corespunzatoare a pielii corpului. Oare pana cand?!

Daca recomand, deo roll-on-ul, da.
Merita sa-l incercati.
Lotiunea de corp, dupa preferintele fiecareia.
Depinde de asteptarile voastre de la o lotiune de corp.

Va pup cu drag!


6 comentarii:

Miu Miu spunea...

si mie imi place dar eu il am pe cel stick..

Aisa4485 spunea...

hihi:):D  f tare povestioara ta,o sa incerc si eu  deo roll-on-ul Fa NutriSkin 48 h Maximum Protect:D

MihaeRa spunea...

Eu nu ma impac grozav cu cele stick. :">:*
Dar bine ca-ti place!

MihaeRa spunea...

Nico, tu ai fost chiar acolo, in focurile testarii.
Iti aduci aminte ca dupa n ore, mirosea ok? 
Sa-l incerci si sa-mi spui parerea ta! :*

Carmen O spunea...

merge , dar pateaza hainele inchise la culoare...tocmai ce ma uit la niste...dare...pe un tricou drag...

MihaeRa spunea...

Uite ca nu l-am incercat purtand haine inchise la culoare.
Nu am mai purtat negru de nu stiu cand, cu exceptia unei singure bluze, week-end-ul trecut, dar e f lalaie si clar nu s-a patat.