6/18/2011

E-cosmetic.ro

Zilele trecute am ridicat si eu de la posta premiul castigat pe
blogul e-cosmetic si am trait o dubla bucurie: faptul ca acum detin
si eu oja crapacioasa Graffiti de la Flormar, de fapt chiar 2 ca
am avut si ceva puncte pe site-ul e-cosmetic.ro,
si faptul ca am primit inca 2 produse Flormar: mascara si luciu de buze,
precum si o gentuta draguta cu logo-ul lor.
Multumesc E-cosmetic.ro pentru tot!



Azi, m-am jucat cu ojele primite, nuantele G06 si G08.

In primul rand, mi-am dat seama ca Flormar se impaca foarte bine cu Farmasi. :)
In al doilea rand, acum stiu ca trebuia sa dau strat dublu la oja folosita ca baza intrucat aplicarea ojei Graffiti tinde sa o subtieze si devine un pic mai transparenta, mai ales daca e pusa in lumina.

Nu sunt obisnuita cu aceasta oja, fiind prima data cand detin o oja tip crackle.
Nici nu pot sa fac comparatie tocmai din acest motiv.
Insa, trecand peste partea asta si obisnuinta cu efectul destul de interesant dat de ea, nu-mi place faptul ca se ingroasa extrem de repede si oricat as intelege principiul ca cu cat aplic stratul mai subtire, cu atat se crapa mai frumos, mi-am dat seama ca nu pot sa fiu suficient de rapida nici macar sa ma pictez pe o unghie in intregime ca deja e pasta. :(
Este destul de frustrant acest aspect.

In rest, va recomand sa le incercati!
Este o adevarata provocare si combinatia culorilor pentru a putea scoate cat mai in evidenta efectul crackle, insa e foarte fun! ;)

Mai jos vedeti cum m-am jucat pe unghiile de la ambele maini, insa cu nuante diferite.
Stiu ca nu-s perfecte, dar nici nu le-am vrut, mai ales ca am transformat aceasta dupa-amiaza intr-o continua testare. M-am distrat! :)
Abia astept sa vad ce vor zice prietenele mele la intalnirea de cofelina saptamanala. :P

*Nuanta G06 am combinat-o cu nuanta 88 de la Farmasi.
Iar nuanta G08 am combinat-o cu nuanta 78, tot de la Farmasi.
Mie imi place ce-a iesit. :)




Va pup cu drag! :*

15 comentarii:

andreea spunea...

sunt curioasa cum e mascara :)

Honeÿ Bunny spunea...

Imi place cea roz la nebunie :x

Lauren spunea...

Ce frumoasa nuanta are glossul :D Ce numar e? tare curioasa sunt cum e!

MihaeRa spunea...

Lauren, e nr 119.
Sunt foarte faine, hidratante.
Pe acesta inca nu l-am deschis, dar am alte doua nuante.  Imi plac tare mult gloss-urile Flormar!

MihaeRa spunea...

Imi plac ambele in egala masura. ;)
Abia astept sa mai incerc diverse combinatii. :X

MihaeRa spunea...

Va tin la curent cand o voi folosi. :)

A.M. spunea...

sa le folosesti cu placere! :*

Lauren spunea...

Thanks! Miercuri vreau sa ma duc o tura pana la Flormar si ma gandeam sa imi cumpar un gloss, iar culoarea asta mi se pare potrivita pentru primavara :D Abia astept sa o incerc la stand :D Te pup!

mayasecret spunea...

imi place mult prima combinatie :X mov si verde arata foarte bine.  Si modelule este interesant. Abia astept sa vina vacanta sa am timp sa ma joc si eu :))
Te-am pupat :*

MihaeRa spunea...

Sunt sigura ca si alte nuante iti vor placea la fel de mult. :* pup!

MihaeRa spunea...

Mersi frumos, Maya! 
Se vede chiar mai bine in realitate ca poza a iesit cam stearsa. Pupici! :*

aly_na26 spunea...

buna!te invit pe noul meu blog http://beautyglitzzz.blogspot.com

e-cosmetic spunea...

scuze de intarziere, iti multumim pentru review, ne bucuram ca te-am surprins placut si te mai asteptam si la alte actiuni de-ale noastre. pupici.

MihaeRa spunea...

Multumesc inca o data pentru tot, inclusiv pentru vizita. :*

Asculta_whisper spunea...

Buna Seara!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

http://www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!