6/04/2011

Swatches blush-uri manie.ro

Ieri am fost la posta si am ridicat cateva mostre de farduri si blush-uri minerale facute de Gabriela.
Ii multumesc din suflet pentru generozitate.

Si pentru ca pana maine se desfasoara o promotie pe site-ul Gabrielei: manie.ro , m-am grabit sa fac  swatch-uri la blush-urile primite, 3 la numar, de la stanga la dreapta: numerele 2, 4 si 5.
Numarul 2 este roz, trandafir delicat.
Numere 4 si 5, semi-mate.



Nu sunt foarte pigmentate, insa fiind minerale, nici nu mi se pare f. important acest aspect.
Aplic cat este nevoie pentru a obtine efectul dorit.
Preferatul meu este cel cu numarul 5. :)

Ingrediente: Mica, caolin, zinc oxide, magnesiun stearate, iron oxide

Asadar, promotia Gabrielei menita sa-i sarbatoreasca munca, se concentreaza pe cele 5 noi blush-uri, disponibile in magazinul ei de pe Breslo, pentru ten deschis, mediu si bronzat.
Daca decideti sa achizitionati un fard de obraz in ambalaj de 20 g, veti putea alege gratuit un fard de pleoape la alegere, in limita stocului disponibil.
Promotia este valabila, inclusiv maine, 5.06.2011. ;)

Concomitent cu aceasta promotie, se desfasoara si un concurs pentru bloggeri in care se dau, prin tragere la sorti, 2 premii a cate un fard de obraz, la alegere, in ambalaj de 10 g.

Bafta sa avem!!!

Va pup cu drag! :*

0 comentarii: