6/12/2011

Piatra de alaun



* I se mai spune si cristal de potasiu.


Descrierea de pe eticheta:


Piatra de alaun este formata din saruri minerale extrase din cariere. 
Fara clorhidrat de aluminiu (considerat ca fiind una din cauzele cancerului mamar) 
si fara amoniu.
Piatra de alaun are efecte astringente recunoscute de mii de ani.
Regleaza secretiile, neutralizeaza mirosurile de transpiratie 
lasand pielea sa respire si potoleste arsurile cauzate de 
lama de ras. 
Datorita actiunii sale de inchidere a porilor se foloseste pentru micile taieturi si mai ales dupa epilare. Piatra de alaun nu irita pielea , nu se lipeste si nu lasa nicio urma pe imbracaminte.
UTILIZARE: Umeziti piatra si frecati-o pe piele. Refaceti acest gest de 3-4 ori.
O pelicula invizibila se depune pe piele, rezultata din topirea sarurilor.
Ofera protectie eficace timp de 24h.
Clatiti piatra si pastrati-o la loc uscat, putand fi utilizata timp indelungat (aprox. 6 luni).
INCI: alun potassium minim 90 g
contact@eco-baby.ro 


* Piatra din imagine mi-a fost trimisa in aceasta forma neslefuita intrucat in perioada respectiva nu aveau bucati finisate, in formele obisnuite de dreptunghi, fara acele rough edges pe care le puteti observa in imaginea cu piatra de alaun din dotare.


In acest moment cred ca au trecut 24 h de la dusul de ieri si mirosul este acceptabil.
Exista un miros aproape imperceptibil de transpiratie, mai mult dulceag. Un miros personal.
Am aceasta piatra de alaun de mult timp si am folosit-o destul de des.
E adevarat ca acum incerc si alte deodorante pentru a-l alege pe cel mai eficient, insa sunt multumita si de aceasta piatra de alaun, fara clorhidrat de aluminiu sau amoniu, cum spune si descrierea de mai sus.

Dupa dus (in timpul caruia insist bine de tot la subrat cu sapunul si buretele), sterg zona cu un prosop uscat, umezesc piatra si o frec de multe ori pe pielea subratului proaspat epilat, pana simt ca nu mai e chiar umeda, piatra.
Zona ramane uscata si e protejata de mirosul urat de transpiratie pentru o lunga durata de timp.

Acum vad ca a aparut si sub forma de pudra, ideala pentru cei cu probleme de transpiratie la picioare; sub forma de spray din piatra de alaun si uleiuri esentiale, ce poate fi utilizat pe toate partile corpului care transpira; exista si sub forma de stick, desi este vorba despre aceeasi piatra de alaun careia i s-a dat o forma mai placuta si mai apropiata de ceea ce obisnuim noi sa folosim.

Mai multe detalii despre piatra de alaun si modalitatea de achizitie, gasiti AICI!

Va pup cu drag! :*

10 comentarii:

Madalina Caraba spunea...

da, asta i-am recomandat si eu mamei (doar sub forma de stick) pt ca ea se irita de la orice deodorant. dezavantajul e pretul. 40 lei la un stick micut de tot....

Chocolate22 spunea...

I sa mai zice cristal de potasiu.

Cupcake spunea...

ce misto!chiar nu mai auzisem de aceasta piatra.f tentant

MihaeRa spunea...

Da, e scumput..:( Dar eu zic ca te tine si un an...deci, se merita..

MihaeRa spunea...

Da, draguta. Mersi! :* 
O sa adaug si in postare ca poate or fi persoane care il google-sc ca si cristal de potasiu, desi mai peste tot l-am vazut cu denumirea piatra de alaun. O suna mai interesant sau nu, asa-s obisnuita eu sa-i zic. :)

MihaeRa spunea...

Nici eu nu auzisem pana acum vreun an si ceva, cand am citit despre ea tot prin blogosfera. :*

Camy spunea...

wow, ce interesant!
nu am mai auzit pana acum de piatra de alaun

Sofia spunea...

Buna.Imi plac produsele bio si vroiam sa va spun ca de ~2 luni folosesc piatra de alaun sub forma de stick(60 gr).Sunt multumita de efect iar la ritmul in care se consuma cred ca ma va tine destul de mult timp.
40 de lei mi se pare foarte mult.eu l-am luat cu 25.

Oana spunea...

Dar tot aluminiu contine. In alta formula chimica, dar tot aluminiu este. 
http://en.wikipedia.org/wiki/Potassium_alum

Camara spunea...

Cred ca am sa comand si eu. Chiar cautam ceva de genul acesta.