6/06/2011

Statul sub soarele din Dubai

In vremurile bune, din toate punctele de vedere si mai ales financiar,
am fost si-n Dubai.


Cam de vreo 3 ori. Si intr-una din vizite, m-am hotarat sa ma intorc acasa neagra.

Asa ca o data la 2 zile, ma duceam la piscina hotelului si cat citeam cateva pagini din "Bel-ami", asteptam cumintica sa devin macar jumatate mulatra din cat este iubi, de la mama-natura.

Dar planul de acasa nu s-a potrivit cu cel de la fata locului pentru ca neinspirata de mine, din dorinta de a se proteja ca la carte, si-a luat crema
cu protectie solara, Sebamed, (ce-am gasit si eu intr-una din farmaciile locale) cu spf 50+. :D
Da, si am stat in fiecare zi, de la orele 16~16:30 pana pe la orele 18:30-19:00 si degeaba..

Dar macar am avut show in fiecare zi.
Printre altele, nici nu va spun cat de haios era sa vad localnicele cum intrau imbracate in piscina de pe acoperisul hotelului, unde eram cazati, si unde desigur mergeam si eu la bronzat. 
Ma socam sa le vad pelerinele plutind pe suprafata piscinei, nu tu ochi, nimic. Doar o aratare neagra. 
Altele, bag de seama mai dezghetate, intrau imbracate in tricou si leggings sau egari, cum le-as zice eu. 
Ce sa mai. Veneau la plaja! :)) Nu ca ar fi avut nevoie ca unele erau inchise la culoare rau.

Nu va mai spun si cum imi mutam sezlongul dupa soare, sa fiu si departe de privirile curioase ale barbatilor prezenti la piscina sau chiar a celor care lucrau la hotel. Parca eram floarea soarelui.
Iar dupa vreo luna de stat in Dubai (nu am mers chiar zilnic la piscina :D), m-am intors alba-branza!
Ma inroseam toata cand spuneam celor de acasa ca am fost in Dubai, am stat la plaja zilnic, dar iote-ma cat de alba sunt! Ma mir ca nu mi-a spus careva in fata ca mint. Ar fi fost perfect indreptatit. :))

Si in concluzie, cum spune si campania Iwostin, la care m-am alaturat si eu de azi (asta m-a si facut sa-mi aduc aminte de episodul cu bronzatul in Dubai), protejati-va corespunzator atat cand mergeti la plaja sau piscina, cat si cand mergeti pe jos, in parc sau desfasurati activitati in aer liber
Nici ca mine cu produse de protectie solara cu spf 50+, dar nici cu produse cu un indice de protectie mai mic de 12 intrucat protectia fata de razele ultraviolete este practic nula. 

Va pup cu drag! :*


14 comentarii:

Ana Maria Ciobanu spunea...

eu cred ca soarele e atat de puternic in ultima vreme incat nici cu factor 50 nu ai sanse sa nu te bronzezi. M-am dat ieri cu crema si am stat toata ziua in parc pe strada, etc. Cand am ajuns acasa aveam urme de la bretelutele rochiei dar macar eram aramie, nu rosie. Nu vreau sa ma gandesc cum m-as fi ars daca nu ma dadeam cu crema.

Madalina Caraba spunea...

Ce taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrre!!! Cred si eu ca aveai parte de show, eu cred ca muream de ras sa le vad "costumele de baie" :P dar ce show au avut ei cu asa femeie frumoasa la plaja :D Cum imi fac licenta pe Muslim-Americans am citit o groaza de articole si carti mai noi si mai vechi despre cam orice aspect din viata lor, si am vazut niste poze cu surferite musulmane si cum ai zis si tu, erau in iegari, si inclusiv capul le era acoperit.
Legat de protectia solara, eu tot folosesc cremele primite de la Farmec, mai ales cea pt fata, ca altfel m-as bronza ca tractoristii pe strada :)) Pls, da-mi un sfat: nu sunt eu prea bronzata, dar oricum, fata, putin decolteul si clar mainile imi sunt mai bronzate dacat picioarele. Vine festivitatea si banchetul si as vrea sa fiu cat de cat bronzata uniform. Ce sa fac? Sa ma solarizez de cateva ori la orizontala sau sa imi iau spray sau crema autobronzanta? Daca stii vre-o crema buna si ca efect si ca pret te rog sa imi zici.
Multu! :)

TudorElena spunea...

eu sunt ajutata de la mama natura cu "nuanta" sunt creola, nu ma mandresc cu asta dar nu sunt afectata de razele soarelui deloc..este adevarat ca ma protejez ptr orice eventualitate atunci cand ies din casa :P

tacaciu spunea...

 am relizat importanta protectiei solare acum cativa ani cand in urma unui accident am suferit arsuri de gradul 2 si 2/3 pe brate.medicul mi-a indicat crema SPF 50+ ca sa nu fac cancer de pielea, zona aceea fiind mult mai sensibila asa ca DA,folosesc crema cu protectia si o recomand , ce naiba e asa de greu sa te dai cu ea inainte sa iesi din casa , macar pe zonele neacoperite de haine??? oricum pe restul corpului folosesc SPF 20 si uneori in combinatie cu uleiul de masline pt un bronz mai fain:P

Oana BARBU spunea...

Uite vezi, de asta sunt bune campaniile de educare cosmetica. Mai dam un sfat, ne mai distram cu o pilda. Ah, si mi-ai facut o pofta de Dubai!!!!!!

MihaeRa spunea...

Se poate, Ana Maria. Soarele ar spune ca sunt cam scumpa la vedere. :P Insa da, trebuie sa ne protejam, macar pe zonele care nu sunt acoperite de haine. 

MihaeRa spunea...

Daa, am tot ras si eu.
Si de alea care isi aratau fata doar la bijutier sa intrebe de nu stiu ce bijoux sau de alea carora li se deschidea usa de sot, pun pariu ca mai mult de frica sa nu se izbeasca de ea ca nu avea gauri nici pentru ochi. Lollll...

Anyway, eu nu m-as mai duce la solar ca mi-au aparut niste punctulete rosii in urma unor sedinte la solar.
Iar daca ar mai fi fost si orizontal, cred ca ieseam de acolo claustrofobica.
Nu stiu ce crema autobronzanta buna sa-ti sugerez, insa clar asta ar fi optiunea mea ca sa rezolv problema.
Trebuie sa scriu prin blogosfera, pe undeva, de o crema autobronzanta buna. :*

MihaeRa spunea...

Norocoasa mica!!!!
Vreau si eu! :*

MihaeRa spunea...

Imi pare rau sa aud de accident.
Ma bucur insa ca te protejezi folosind crema cu indice de protectie maxima. 
Si da, asa e! Ce-o fi atat de greu??

MihaeRa spunea...

Ma bucur ca va distreaza povestioara mea.
Asta era si intentia, iar mesajul cat se poate de subliminal, dar sper eu, eficient. 
Si mie mi-e dor de Dubai!! Mai vreau!!!

Brindusa Aluculesei spunea...

Sigur Mihaela,ai mare dreptate produsele de la Iwostin sunt minunate si in ziua de azi fara protectie solara nici nu ai ce cauta la plaja!Radiatiile sunt prea puternice si trebuie sa ne protejam mereu!

federova spunea...

Eu am ramas socata cand am vazut treaba asta. Am trecut si eu prin astfel de momente tot in Dubai. Si nu-mi placea cand vedeam ca ea statea imbracata toata in negru pe plaja iar el se distra cu copii in apa, parca ma intrista lucrul asta. Cat despre soare, eu am folosit factor mai slab si m-am bronzat acolo, dar din 3 ore cat stateam la plaja, 2 erau petrecute sub umbrela si prin dusuri. Era insuportabil de cald chiar si la orele potrivite, dimineata sau seara...si era martie-aprilie. Dar ei au mare noroc ca nu prea simt caldura, areul conditionat era in orice incapere posibila, unde intram imi era frig. Si nu ies pe strada la plimbare cum facem noi. Mi-a placut mult acolo, a fost o experienta unica si locuri deosebit de moderne si frumoase....

mirela colceag spunea...

niciodata nu m-am gandit cum fac islamicele baie la piscina:))Multumim pentru sfaturile utile

Iancu Gabriela Loredana spunea...

Si eu destul de deschisa la ten, dar ma bronzez totusi dupa o luna de zile!Bine, nu ma fac chiar asa de negruta pe cat mi-as dori dar prind si eu o tenta cat de cat.Si intotdeauna cu factor de protectie, dar cam de 20-25 maxim:-))