2/23/2011

Helllllppp! Oh wait, I remembered: I have Cicaplast with me!



Aproape ca intrasem in panica gandindu-ma ca trebuie sa traiesc, la nivel imaginar, drama unei persoane lipsite de ajutor, ajunsa pe o insula pustie, asa cum presupune scenariul concursului de pe facebook, propus de dragul
La Roche-Posay.
Insa repede am gonit norisorii de ingrijorare ce planau pe fruntea mea deoarece mi-am dat seama ca nu as fi lipsita de ajutor, avand in vedere ca mi-as alege sa iau cu mine miraculoasa crema CICAPLAST.

Garantat nu m-ar dezamagi!
Mi-ar salva tenul agresat si iritat de schimbarile de temperatura si de curentul specific unui spatiu deschis; mi-ar vindeca urmele monstruletilor cu care ma lupt in fiecare zi si care apar, mai cu seama in perioadele de stres, asa cum putem considera si aceasta experienta; mi-ar hidrata bine pielea sensibila, aproape alergica cu care m-a inzestrat mama-natura; mi-ar alina orice zgarietura provocata de frunzele neprietenoase ale habitatului insulei, care mi-ar bloca calea prin peripetiile mele in cautarea hranii; mi-ar calma pielea dupa ce insetatele insecte si-ar face de cap, ciupindu-ma fara mila; mi-ar grabi vindecarea picioarelor muscate de meduzele, algele si toate celelalte vietati din apa care gazduieste nepretuitii pesti, sursa importanta de hrana intr-un mediu ostil, cum ar fi o insula pustie.
O persoana fragila ca mine si, pe deasupra, naufragiata, gaseste o prietena de nadejde doar in CICAPLAST, crema cu intrebuintari multiple.

Uite-o!

1 comentarii:

Alina spunea...

Ce zici de un concurs la mine pe blog?
Te astept sa participi ;)