3/29/2011

Blog tag award de la Cosmetic Review..


Am primit ieri un blog tag award de la Andreea aka Cosmetic Review si-i multumesc tare mult ca s-a gandit la mine! :* Nu pot spune ca am onorat aceste tag-uri intotdeauna deoarece mi-e foarte greu sa nominalizez apoi cele 15 blogeritze, cum tb. sa fac si in cazul acesta.
Asa ca acest blog tag award va fi pentru oricine doreste sa-l preia. :*

Cele 7 lucruri despre mine, daca reusesc sa-mi adun gandurile. :D

1. Stau prost cu rabdarea. Simt ca o consum din plin in relatia la distanta cu iubi si in rest, par sa nu suport sa astept dupa altceva/ altcineva.

2. Sunt foarte competitiva, ambitioasa si as incepe si continua discutiile in contradictoriu cu oricine, daca ma provoaca.

3. Am foarte multe fixuri si sunt foarte perfectionista si chitibusara, de aceea f rar sunt multumita de ceea ce iese din mana mea, gen tabloute, brose fimo si ce alte chestii am mai incercat.

4. Nu suport promisiunile nerespectate, deci daca mi-esti prieten stii ce ciorba de limba iti iei de la mine pentru orice vorba aruncata in vant . :D

5. Sunt foarte schimbatoare, ca si stari, interese, hobby-uri.

6. Inca invat sa fiu diplomata.

7. Sunt nemultumita de ceea ce sunt acum, unde ma aflu si incotro ma indrept.

Cam atat..As vrea sa spun: "just jocking", dar adevarul este ca nu glumesc. Asa sunt eu!

Va pup si va imbratisez cu drag,
Miha



1 comentarii:

cosmetics review spunea...

hey there!Ai o leapsa la mine pe blog ;)
*te pup*