3/20/2011

Crema UNA Ivatherm...ne imprietenim deja ^-^


Crema UNA anti-aging Ivatherm

Azi este a treia zi.


Inca nu-mi vine sa cred ca mi s-a oferit, mie si lui mami, placerea sa o incercam.


Tenul meu este hidratat si fresh...

Iubesc senzatia de catifelare oferita de aceasta crema.

Din acest punct de vedere, cred ca este cea mai buna crema de fata incercata pana acum.

Daca nu m-as privi in oglinda sa vad cei cativa monstruleti cu care ma lupt si roseata din obraji, din anumite momente ale zilei, as spune, dupa pipait, ca am cel mai frumos ten din lume.^^


Mami este extrem de multumita de crema. O lauda intruna.

Ma bucura placerea ei de rasfat, cand intinde crema.

O chem langa mine, pe balcon, sa vad mai bine progresul, inchide ochii, ridica din sprancene si isi afiseaza multumirea. ;))

Nici nu mai conteaza parerea mea ca tenul pare hidratat, ea deja simte acest lucru. ^^


Pe curand! :*

5 comentarii:

Oana Barbu spunea...

Crema UNA e absolut mirifica, ma bucur sa vad ca suntem de acord:)
Sa ne povestesti si despre crema matifianta, sunt tare curioasa!

MihaeRa spunea...

Hihi..cu drag, numai s-o incerc si pe aceea.

Abia astept si eu sa citesc mai multe despre crema de ochi anti-rid. :)

Frombeautywithloveblog spunea...

ce frumos ai descris :)

Emm@ spunea...

ce frumos ai descris :)

Oana Barbu spunea...

Crema UNA e absolut mirifica, ma bucur sa vad ca suntem de acord:)
Sa ne povestesti si despre crema matifianta, sunt tare curioasa!