5/25/2011

Esentele lui Amelie aka Diana



Cum Gabriela in colaborare cu Diana s-au gandit sa ne cadoriseasca pe trei dintre cele mai norocoase dintre noi cu cate un parfum dintre cele 3 puse la bataie: Inception, Nightwish si un parfum solid, la alegere, iata-ma sarind din amorteala care m-a cuprins de cum s-a lasat seara, trec si peste faptul ca-mi simt ochii putin impaienjeniti de atata fixat monitorul si va pun o poza cu ce gasiti chiar in acest moment in magazinul Dianei de pe Breslo. Pur si simplu nu ma pot opri asupra vreunuia dintre ele, intrucat nu am idee cum miros.
Ard de nerabdare sa le incerc, insa nu am idee ce mi-ar placea mai mult si mai mult, oricat as citi ingredientele fiecaruia.

Chiar acum puteti gasi 2 parfumuri lichide: Inception si Nightwish si 3 parfumuri solide: Jasmin, Amelie si Harmony.
Cele lichide le gasiti in sticlute de 30 de ml la preturi foarte bune 69, respec. 79 ron; iar pe cele solide, in gramaj de 5 g si in functie de uleiurile esentiale folosite cu preturi cuprinse intre 21 si 39 de ron.
Preturi excelente as spune eu, gandindu-ma la ce am citit in prezentarea de promovare a Esentelor lui Amelie/ Essences d`Amelie.

"Uleiurile esentiale interactioneaza cu pielea si creaza o aroma de vis ! Ele actioneaza la nivel fizic, spiritual si mental, induc buna dispozitie, ajuta la concentrare, si…ne fac sa mirosim frumos si natural !!

Si daca tot trebuie sa aleg unul, as alege Inception pentru ca are si ulei esential de portocale, iar eu mor dupa cele fresh de porto, mandarine etc.

Asadar, va poftesc sa pasiti in magazinul Dianei si sa ajutati la promovarea parfumurilor naturale, care desi au un miros specific, ele miros diferit in functie de persoana care il poarta. 
Deci mirosul emanat discret va fi UNIC!
Si daca tot sunteti pe Breslo, puteti sa aruncati o privire si in magazinul Gabrielei si la produsele de machiaj mineral realizate chiar de ea. 

Va pup cu drag,
Miha

0 comentarii: