5/08/2011

Miha-loves-zaf`s first blog sale


VANDUTE
Emulsie demachianta & Lotiune tonica Sensitive touch - ten sensibil
Ambele noi.
18 luni de la deschidere, insa cum capacele nu se inchid complet etans si le-am primit in martie, faceti voi socoteala.
Eu nu le-am folosit deloc.
25 ron/ buc sau 45 ron impreuna.




Crema zilnica anti-stres pentru ten uscat si f uscat - Bruno Vassari
Sigilata. Valab. dec 2012.
Pret 60 ron.



VANDUTA
Crema fondanta coloranta Spf 50+ -La Roche-Posay
Folosita de mami meu doar de vreo 2 ori.
Deschisa in aprilie, ceea ce inseamna ca mai are 10-11 luni de valab. (respectand cele 12 luni de la deschidere).
25 ron.


VANDUT
Nuanta clair- ivory 23. ten normal-mixt. spf 20.
Folosit mai putin de o patrime din el.
In mod normal are valab. 12 de la deschidere, ceea ce inseamna ca mai are 6 luni valab.
35 ron.


VANDUT
Euphoria CK (original, cumparat din Japonia) -gramaj 30 ml, insa aproximez ca inca are 20 ml.
Il am mai mult de decor de vreun an, aproape 2.
E un pic mai mult de jumatate.
Pret 25 ron.


Revlon lipgloss - super lustrous -
nuanta 030 toast to shine
nuanta 010 shine city
Doar probate de o prietena (imediat ce mi le-am luat, deci 1 data si nici macar nu sunt sigura ca amandoua, cred ca doar cel toast to shine)
spf 15.
15 ron/ buc


Apa termala - stare noua
15 ron.
DP 26-11-2010.
Laptele demachiant - stare noua
20 ron.
Valab. luna a 7-a-2013.


VANDUTA
Apa termala Vichy
15 ron.
(valab. 04-2013)
Nu stiu daca am folosit o treime din spray...(poate nici macar atat)

Primul venit, primul servit.
Avand in vedere ca voi ma gasiti aici zilnic, dar eu nu as putea da de voi in cazul in care v-ati razgandi,
prefer plata prin card bancar si atunci fac cinste cu transportul.
Daca vreti prin plata ramburs (adaugati 7-8 ron, in fct. de greutate),
atunci neaparat 10 ron avansul sa fiu sigura ca nu va veti razgandi. :)

Daca sunteti din Brasov, ne intalnim personal. ;)

Mai intai scrieti comentariu aici cu ce doriti si apoi trimiteti-mi mail cu numele produselor dorite pe adresa:
miha_loves_zaf at yahoo dot com

Mentiune: In aceasta lista nu se regasesc produse primite spre testare.

Va pup cu drag!
Miha

18 comentarii:

irene boutique spunea...

Ce gramaj are parfumul?

miha_loves_zaf spunea...

30 ml, @a19f5ccdd32813c84ddbeb0f3158070b:disqus .

miha_loves_zaf spunea...

Am modificat si pretul :D

Sadie spunea...

Ma intereseaza Anthelios. Am doua intrebari: "folosita de doua ori" inseamna ca lipsesc doar cativa mililitri, corect?
SI intrebarea numarul 2: cat de "tinted" e de fapt? As achizitiona-o si pentru mine, si pentru prietenul meu, ori pentru el ar fi nasol sa se dea cu ceva asemanator fondului de ten. Poti sa o consideri rezervata pana ma lamuresc cu aceste doua aspecte?
Multumesc!

miha_loves_zaf spunea...

Sadie , exact. Lipsesc cativa ml, max 5, in conditiile in care crema are 50 ml.
Puterea de acoperire e destul de mica, chiar daca betigasul de ureche se murdareste ca si cum ai umbla cu un fond de ten. Se intinde f bine si se absoarbe f repede.
Mami meu are vitiligo si nu a ajutat-o f mult, de aceea a renuntat la ea.
Atasez o poza cu betigasul cu care am luat crema din tub pentru a vedea cat de tinted e.
Am intins f putin din crema pe zona, de sub betigas.
Anunta-ma cum ramane. :*

Sadie spunea...

Intr-adevar, pare cam pigmentata pe betisor. Intrebarea poate fi formulata si altfel: prietenul/sotul tau ar folosi-o? L-ai lasa? :)

miha_loves_zaf spunea...

@Sadie, Da, l-as lasa fara sa ma gandesc ca fata lui ar arata ca o masca, atata timp cat o intinde bine.
Mie mi se pare ca puterea de acoperire este f mica si cel mult da un glow f natural fetei ca de piele sanatoasa.
Acum nu stiu cu ce probleme se confrunta el.

Sadie spunea...

Problemele nu sunt foarte serioase, o vrem in primul rand pentru protectia solara, amandoi avand tenul mai deschis (eu sunt mai alba decat el). In rest, amandoi avem ten mixt si cateva cosulete, al lui se usuca ocazional din cauza barbieritului.
Cred ca ramane, o sa-ti trimit mail sa stabilim datele problemei. :)

miha_loves_zaf spunea...

Am primit mail-ul.
Multumesc.

Sadie spunea...

Si eu pe al tau si ti-am si raspuns. :)

miu miu spunea...

am rezolvat-o :X am alta ca sa nu fim prea multe la fel ;)) te puop

miu miu spunea...

pai la mine cred ca e a 15 pe care o incerc zilele astea :))) mai am ceva de modificat ca sa fie perfect dar inca nu stiu cum :D si apoi dau drumul si eu la un giveaway :D

miha_loves_zaf spunea...

Hai sa rasp. si eu aici ca nu mai intelege nimeni nimic. Nu le-am prins pe toate, dar asta, ultima, e grozava. :X
Pune si niste butoane de share pe fb, twitter ca cele din topul template-ului nu merg.
Pup si spor!

F_loricica spunea...

Miha, imi rezervi si mie fondul de ten, te rog? Incerc sa vad maine daca mi se potriveste nuanta si ne auzim pe seara. Mersi mult.

maria madalina mazilu spunea...

Si pe mine ma intereseaza fondul de ten. Daca nu il vrea F_loricica il vreau eu :D. Merci

miha_loves_zaf spunea...

Ok, fetelor! :*
Astept sa ma anunte Flori si vedem cum ramane si la cine. :*:*

Solomon Ionela spunea...

Rezerv parfumul!

miha_loves_zaf spunea...

Rezervat! :) Si vandut! :*