4/21/2011

Crema hidratanta din noua gama fara conservanti Gerovital PLANT



Aceasta este crema care mi-a luminat fata!
Crema hidratanta m-a surprins placut.

Chiar nu ma asteptam ca tenul meu sa arate atat de bine dupa ce am folosit-o.
Nu va inchipuiti ca-i perfect tenul meu ca va bag o poza si va trece curiozitatea. :P
Dar arata mult mai bine ca inainte.

Tenul este mult mai hidratat, luminos si nu am cosuri noi.
In general, in afara de niste cosuri f mici, care-mi ies tot timpul pe langa frunte, cam in aceleasi locuri, probleme asa mari cu acneea nu am.
Dar acum nici macar atat.

Si cel mai important, obrajii mei sunt ok.
Culoarea le este uniforma.
Nu mai sunt rosii, asa cum tind sa fie cand nu le convine o crema, sau uscati cand le convine lor.

Eu chiar sunt multumita!
Nota mea, asa cum am mai spus, este 10. Cu felicitari! ;)

Sa va mai pun si parerile catorva fete din echipa noastra, GEROVITAL BUZZ.
Ne gasiti si pe facebook. ;)

  • CE SPUNE NICO:

"E potrivita pentru tenul meu mixt-normal!Imi place tare mult faptul ca se absoarbe foarte
repede in piele, o hraneste si o hidrateaza, facand-o elastica si mai tonica! Uleiurile
naturale de jojoba si soia hranesc si regenereaza tenul, asigurandu-i protectie zi de zi, iar
extractul de floare de colt are efecte antioxidante si calmante, protejand pielea impotriva factorilor de mediu nocivi!
Eu folosesc crema zilnic, dimineata, pe fata, gat si decolteu si imi simt tenul mult mai catifelat si hidratat!
Imi place tare mult noua crema Gerovital Plant,si ma bucur ca am redescoperit-o!"


  • CE SPUNE CLAUDIA:

"Un vis devenit realitate. Daca pana acum toate cremele pe care le foloseam aveau 3 variante de
actiune:
1. pielea nu le " inghitea",
2. pielea le "inghitea", dar devenea "insetata" dupa scurt timp si
3. pielea nu reusea sa absoarba surplusul de "grasime",
crema hidratanta de la Gerovital Plant mi-a creat o senzatie de moliciune a pielii si de satietate
a nevoii de hidratare, cu folosirea unei mici cantitati de crema. Catifelare, senzatie placuta,
miros placut si usor, hidratare pentru o perioada lunga de timp, iata cuvintele prin care pot
caracteriza acest produs."

  • CE SPUNE GEORGI:

"Crema Hidratanta....pot sa va zic k am un rival la ea....tata.
Si'a bagat nasucul in crema si pot sa va zic parerea unui barbat....E multumit de crema , mai ales k hidrateaza si lasa pielea fina si catifelata (el a incercat pe maini, desi e crema
de fata)."

  • CE SPUNE MIHAELA-CARMEN:

"Eu si aceasta crema nu suntem cele mai bune prietene, in sensul ca pentru mine este
prea...hidratanta - eu avand tenul gras. Desi intra foarte bine in piele, ramane un luciu
pe care eu nu il suport, as prefera mai repede o crema matifianta! Nu am incercat sa folosesc o
pudra matifianta dupa pentru ca momentan nu ma machiez.
O folosesc insa pentru zona decolteului si a gatului, in paralel cu crema nutritiva.
Mirosul este la fel de placut ca si al celorlalte creme din gama, imi place ca este un parfum hipoalergenic, care persista o vreme pe piele.
Daca incerc crema pe mana, se vede clar diferenta, pielea este mai catifelata, mai
sanatoasa, senzatii pe care eu le ador!
Deci crema isi face treaba, daca e folosita pentru un alt tip de piele.
Asa ca recomandarea mea este de a folosi aceasta crema daca ai tenul normal, uscat, posibil si
mixt!"

  • CE SPUNE OVIDIA:

"Crema hidratanta a fost o incantare pentru tenul meu. Intra usor in piele, hidrateaza si
catifeleaza. Imi place ca nu-mi lasa fata grasa.
Este o crema usoara, tocmai buna de rasfatat tenul printr-un masaj efectuat cu ea. Teo mereu
vrea sa-mi dea pup dupa ce ma cremuiesc ...... ii place mult cum miroase. Mama a atentat si ea la crema si e foarte incantata si a zis ca o vrea cadou de Iepuras."

  • CE SPUNE MADA:

"Povestea mea si a cremei hidratante e una foarte scurta. Ca o aventura de o vara hahaha. Am vazut-o, am fost cucerita de parfumul ei, si am testat-o. Apoi a urmat declinul. Nu a venit
singura, ci insotita de cosuri, iar tenul meu nu a mai suportat tradarea si a trebuit sa pun capat
idilei.
Acum serios vorbind, intr-adevar imi place mirosul cremei hidratante foarte mult, de fapt mi
se pare ca toate produsele din noua gama cu extract de floare de colt au aceeasi mireasma
imbietoare, insa nu e potrivita tenului meu. Am folosit-o pe fata si decolteu si in ambele cazuri mi-au aparut cosuri multisoare. Probabil ca nu se potriveste unui ten gras.
Mama, in schimb, dupa ce i-am dat si ei mostre si a aplicat-o pe fata, a fost foarte multumita. Ea lucreaza pe afara mult si deci i-a folosit enorm,mai ales cand era mai frigut sau batea vantul.
Nasul ei care deseori avea pielea scorojita acum e fericit."

  • CE SPUNE CARMEN:

"Crema hidratanta, am folosit-o si mi s-a parut ok.
Insa eu am ramas profund impresionata de cea antiimperfectiuni si orice comparatie fac
privitoare la produsele gerovital, am ca etalon crema antiimperfectiuni, care mi se pare cea mai
reusita.
Cea hidratanta imi place ca intra repede in piele, nu lasa tenul gras, sau unsuros, lasa pielea moale, o senzatie placuta la tingere.. si cam atat.
Preferata mea e cea antiimperfectiuni!"

  • CE SPUNE VERO:

"O consider crema perfecta. O folosesc de doua saptamani si mi-a daruit tot ceea ce tenul meu visa...o hidratare completa, in profunzime, asigurandu-i vitalitatea si prospetimea. Eu am un ten mixt cu tendinta spre uscat, iar beneficiile aduse de aceasta crema sunt de necontestat. Tenul meu pare acum mai proaspat, mai natural, are finetea si vioiciunea din tinerete. In
concluzie, imi place aceasta crema pentru ca hidratează cu adevărat, crează un strat protector care rezistă pe tot parcursul zilei, intra repede in piele si are un miros placut. O sugestie as avea de facut celor de la Farmec, in privinta ambalajului, la care eu cred ca se mai poate
lucra..."

  • CE SPUNE LAURA:

"Crema hidratanta Farmec nu pot sa zic ca este una din preferatele mele, dar poate si datorita faptului ca o folosesc doar de o saptamana, si ma gandesc ca, pentru determinarea tuturor proprietatilor unei creme hidratante este nevoie de mai mult timp.
Impresiile asa la cald, ar fi : textura usoara, se absoarbe repede in piele, mirosul este placut, vegetal, specific intregii game.
Eu am un ten foarte uscat, iar hidratarea nu a fost intensa, insa asa cum ziceam: dupa o saptamana nu ma pot pronunta.
Lasa pielea fina, insa efectul de protejare nu dureaza.
Totodata, mi-ar fi placut sa aiba si factor SPF, mai ales ca vine primavara si soarele isi intra si el in drepturi.
Apreciez foarte mult modul de ambalare, cutiuta in care aceasta este ambalata, ceea ce denota respect si interes din partea producatorului pentru produsele sale."


Din parerile noastre si feedback-ul primit de la cele care au incercat-o,
pare sa fie o crema controversata.
Ori s-a potrivit manusa tenurilor uscate ori a provocat aparitia unor cosuri celor grase.
Incercati-o si voi, daca tenul vostru este cel mult mixt, cum este al meu.
Eu si tenul meu o iubim!





0 comentarii: