4/21/2011

Serul contur de ochi si buze - Gerovital Plant



Sunt indragostita!

Ups, sa nu ma auda iubi ca sigur se panicheaza.:P
Nu sunt indragostita de altcineva decat el, iubi meu, ci de ceva:
serul contur de ochi si buze din noua gama FARA CONSERVANTI Gerovital Plant.
(Nu stiu de ce dar in ultimul timp sunt tentata sa scriu Gerovital BUZZ in loc de Gerovital PLANT:)).

De indata ce-l aplic, simt mai intai o senzatie de racoare.
Nu va zic ce placere simt!
Dupa o zi intreaga de fixat ecranul laptop-ului, e ca si cum as fi gasit o oaza in desertul dependentei de "social network" si mi-astampar setea pielii sensibile a conturului ochilor.
Hai ca stiti si voi filmul. Doar este despre FACEBOOK si cum a luat fiinta toata nebunia asta.

Apoi, la vreo 3-5 min. (nu stiu exact ca nu am cronometrat), apare si senzatia ca si cum ceva se intampla.
Ce? Parca zici ca mi-a pus sangele in circulatie prin zona conturului ochilor.
Si daca nu stiati de ce apar cearcanele, va spune Nea` Google:
"Pungile de sub ochi sunt cauzate de circulatia deficitara a sangelui, sau de retentia de apa."
Asa ca daca eu simt ca sangele incepe si misuna, e de BINE!
Chiar daca cearcanele inca sunt la locul lor...doar de-aia si are doar nota 9.

Tot ce pot sa va spun este ca merita incercat!
Costa si putin si sigur nu veti regreta ca l-ati cumparat!

P.S.: De la o vreme ma uit in oglinda cum strang din buze si tind sa cred ca am toate sansele sa fac ridurile bunicii din jurul gurii. Hai ca sigur si-ale voastre au/ aveau! Asa-i? ^^

Asa ca le previn aplicand serul contur pentru ochi si buze GEROVITAL PLANT si mai plusez si c-un lip plumper doar ca sa imi bucur ochii (in oglinda).

IATA CE SPUN SI COLEGELE MELE, CU CARE FORMEZ ECHIPA

  • VERONICA

"Eu il consider un produs inovator, cu o textura usoara, delicata, ce trebuie aplicat in jurul buzelor, nu pe ele.
Sunt multumita de el in privinta buzelor, mai ales ca doua-trei cuticele si-au facut deja aparitia (deh, varsta!)...
In privinta ochilor pot spune ca are un efect racoros, placut, imi simt pielea hidratata si ridurile, daca nu umplute miraculos, cel putin estompate.
Si colegele carora le-am inmanat mostre au fost placut surprinse si mi-au cerut detalii suplimentare despre acest produs.
Extractul de Floare de colţ este un ingredient ideal pentru tratarea pielii stresate, aflată în contact permanent cu factorii de mediu.
Il recomand cu caldura tuturor celor care au probleme in privinta hidratarii pielii sensibile din jurul ochilor si buzelor."

  • MIHAELA-CARMEN

"Serul contur a fost alaturi de crema antiimperfectiuni, primul testat de mine.
In mod normal recomandarea Farmec este de aplicare dimineata si seara pe pielea din zona ochilor si a buzelor, prin masare usoara pana la absorbtia lui completa.
Pentru ca am tenul gras, eu am optat pentru utilizarea lui doar seara - este destul de consistent si asta m-ar fi facut sa nu pot aplica machiaj pe zona ochilor.
Imi place pentru ca:
-nu contine parabeni sau alergeni, asta fiind specific intregii game cu floare de colt;
-pielea ramane catifelata;
-mirosul este destul de puternic la inceput dar tinde sa se diminueze pe parcurs;
-se intinde destul de bine, eu as fi preferat sa fie chiar mai laptos, mai "light" decat este;
-ochii nu ma ustura, chiar simt o usoara senzatie de racoare;
-in zona buzelor se absoarbe mai repede decat in zona ochilor;
-trebuie sa aplici o cantitate infima, altfel risti sa ramana surplusul pe piele.
In concluzie, mi se pare un produs bun pentru persoanele cu piele uscata sau normala, nu il recomand celor cu ten gras si pleoape uleioase - decat daca utilizeaza machiaj pe baza de pudra de orez, care sa absoarba uleiul."

  • OVIDIA

"Este primul produs din noua gama Gerovital plant testat de mine. Imi place mult textura si faptul ca se absoarbe foarte bine. Dupa folosire pielea ramane catifelata si supla.
Un alt plus pentru acest produs este senzatia de racoare dupa aplicare.
Se poate doza usor cantitatea ce va fi aplicata. Trebuie folosita o cantitate foarte mica de ser si masata foarte bine.

Nu sunt foarte incantata de mirosul serului care, desi e placut, e foarte puternic.
Sper sa ma ajute sa estompez ridurile de expresie din jurul ochilor."


  • CARMEN

"Pot sa va spun ca imi place faptul ca incep sa dispara cearcanele, eu am din belsug si pentru ca sunt mai alba la fata si se vad mai accentuat. Parca acest ser le mai estompeaza, desi nu cred ca vor disparea de tot, imi place senzatia de cald, cel putin eu asa o percep, pe care o lasa si mirosul fin.

Cu buzele nu am probleme, deci pot eventual sa previn ca de tratat nu prea am ce.

V-am spus nu am un ten foarte pretentios si nici cu probleme mari in afara de zona T."

  • NICO

"De vreun anisor asa, am inceput sa observ mici riduri in zona ochilor!
E ceva normal..ce sa-i faci...varsta e de vina (am trecut de 25 ani):D
Am folosit cateva seruri de ochi, de la diferite branduri...nu pot sa zic ca m-a multumit una in mod special:unele au fost mai light, unele mai grase....
Nu imi facusem nicio parere!
Recent am inceput sa folosesc serul contur ochi si buze de la Gerovital Plant cu extract BIO de Floare de colt.
Am inceput sa simt cum lucreaza crema in zona ochilor, cum pune sangele in miscare si partea cea mai buna e ca intra f repede in piele.
Serul de la Gerovital Plant, 100 % fara conservanti, contine ceramide Omega 3,6 si 9 si complexul herbatonic care hraneste, hidrateaza si vitaminizeaza conturul ochilor si a buzelor!
Sunt f. multumita deocamdata si o sa continui sa-l folosesc! "

  • CLAU

"Asa dupa cum se stie, am un ten novice in arta folosirii diferitelor creme.
Ei bine, acest ser a fost pentru tenul meu ceva de genul vazut Parisul pentru prima data in viata...adica nici in visele lui cele mai bune nu se gandea la asa ceva. Micile dungi care se profileaza de parca ar fi trase cu un creion cu varful putin ascutit, s-au bucurat de acest ser ca un insetat de o oaza de apa in mijlocul desertului. Chiar si acele micute santulete aproape invizibile pentru altii, dar care se pot observa atunci cand imi ating nasul de oglinda, au invatat gura sa zica "O" atunci cand simt serul in preajma. Acum, nu-l folosesc nici prea des, ca tenul sa nu devina precum un copil rasfatat tipand dupa ciocolata preferata, dar nici prea rar, ca o
mama nebuna care-si doreste copilul vegetarian din frageda pruncie si-l hraneste doar cu frunze. Prin urmare, oaza de apa apare o data, maxim de 2 ori pe saptamana, cu apa proaspata, sa stinga setea insetatelor santulete si a pardalnicelor firicele de langa buze. Asteptarea merita toti banii!!"

Ce va spun toate aceste pareri?
Mie mi-ar spune ca trebuie sa-l testez singura ca sa pot sa-mi fac o parere personala.
Asa ca nu ezitati si mergeti sa-l cumparati!
Nici nu e atat de scump!
Aveti toate sansele sa va indragostiti de el, ca mine! ;)



2 comentarii:

cosmetics review spunea...

O abordare tonica si vesela,in acelasi timp.Mie imi place serul asta (desi denumirea e cam pretentioasa),insa il folosesc mai mult sa previn.Nu ``sufar`` de cearcane,iar ridurile abia se intrevad.O sa-i fac si eu un review chiar in seara asta.
*te pup*

miha_loves_zaf spunea...

Esti o norocoasa!
Trec acum pe la tine (pe blog). :*