4/11/2011

Sa va prezint echipa Gerovital Buzz!


Mai intai as vrea sa le multumesc celor de la Farmec pentru ca m-au ales pe mine si echipa mea,Gerovital Buzz, sa promovam produsele din noua gama Gerovital Plant- prima gama completa romaneasca fara conservanti, cu extract BIO de floare de colt.
Speram sa nu le inselam asteptarile!

Inscrierea a fost simpla. Am completat formularul si apoi doar am asteptat rezultatele.
Aveam sperante ca oricine altcineva din cei inscrisi, dar nu au mai fost mari dupa ce am auzit ca mai erau 322 de persoane care au completat acelasi formular. Wow! Cu atat mai mare onoarea de a fi acceptata!

Asa ca haideti sa va prezint echipa!
Cu poze, insa si cu scurte descrieri sub forma de catrene, facute de talentata noastra: Claudia-Lavinia.


Subsemnata: Miha


Ea e MIHAELA TOANA

Poi sa-i spun...amfitrioana!

E de fel SAGETATOARE,

Dar deloc nu-i rabdatoare!

Are-un MOTTO spus de ea:

"Daca vrei, vei si putea!"

Cu sageti am zis ca umbla?

Stati pe pace: nu le-arunca!


*****
Nico Dana


NICOLETA e...se pare...

Tot BERBEC! Ce intamplare!

China food ii place tare,

Mananca cu betisoare.

Iar berbec?! Asa am zis!

Pasionala-i chiar si-n vis!


*****

Raluca



Ei...RALUCA-i o BALANTA

Visatoare...cu speranta...

Luptatoare-adevarata,

Si sensibila de-ndata!

Si e calma...ne iubeste!

Nicidecum ne cantareste!


*****

Claudia-Lavinia


E CLAUDIA si-i PESTE

Iar umorul nu-i lipseste!

Marea-i mediul ei, stiti bine,

Dar si de volan se tine!

Am zis peste? S-o iubim!

Ca doar n-o s-o pescuim!


*****

Laura


LAURA e SCORPION

Are carti...un milion!

Ii plac limbile straine,

Le mananca chiar pe paine!

Scorpion am zis? De apa?

Nu ciupeste...doar inteapa!


*****

Mihaela Carmen


MIHAELA CARMEN - RACUL

Poze face chiar cu...sacul!

Musetel pe camp culege,

Ranile de si le drege.

Rac am spus...printre cuvinte?

Merge NUMAI inainte!

*****

Ovidia:

Si OVIDIA-i BERBEC

La citit nici c-o intrec!

Drumetii pe munte face

Si ii place sa se joace!

Tot berbec am spus? Scuzati!

Din priviri sa n-o scapati!


*****

Elena-Georgiana


Ea-i ELENA GEORGIANA

E din GEMENI, v-ati dat seama!

E artista la sofat,

Narghilea a mai fumat!

Gemeni zic...dusa de val...

N-are caracter dual!


*****

Veronica



Iar BERBECU-i VERONICA,

Harnica-i ca si furnica,

Muzica ii place mult...

Cartile cu scris ocult...

Am zis ca-i berbec? Of, Doamne!

Nu impunge: n-are coarne!


*****
Carmen


CARMEN e un LEU feroce

Drum de munte are-n voce!

E prietenoasa tare

Si de flori e iubitoare!

Insa, nu va fie frica:

E un leu...cu coama mica!


*****

Madalina



MADALINA-i o FECIOARA

De detalii se-nconjoara!

E putin rautacioasa,

Dar mai mult...ambitioasa!

Zic fecioara? Stai putin!

N-o atingeti nici c-un crin!


Va asteptam cu multe premii atat aici,

cat si pe pagina de facebook a echipei

Gerovital Buzz

sa ne impartasiti din experientele voastre cu produsele Gerovital Plant!


Va pupam cu drag!



3 comentarii:

Madalina Caraba spunea...

Buzz si eu pe aici :P Claudia e toata un talent. ador versurile! :) Si-mi plac fetele Gerovital Buzz mult mult mult! Saru' mana, Miha pt ca ne-ai adunat si ne conduci :D Go us!

Laurita spunea...

Buzz, buzz??? si eu pe aici ...va asteptam dragelor pe pagina noastra sa discutam despre experienta avuta cu produsele Gerovital Plant:)

Aisa4485 spunea...

cele mai frumoase fete:) bafta la toateeee:)