5/14/2009

Spirale (fusili) cu sos pesto



Ingrediente (4 portii):

400 g paste fusili (spirale) (eu am folosit fusilli integrali - barilla)

1 conserva de rosii taiate cubulete, scurse

3 linguri ulei de masline extravirgin

4 catei de usturoi tocati fin

3 linguri sos Pesto

3 linguri frunze de busuioc proaspat (eu nu am avut si am ornat cu patrunjel - nu am pus nici uscat pentru ca sosul pesto contine oricum busuioc)

50 g parmezan ras (+2-3 linguri pentru prezentare)

sare, piper dupa gust
100 ml apa


Se fierb pastele conform instructiunilor de pe cutie, apoi se scurg si se clatesc cu apa rece.

Se incinge uleiul intr-o tigaie medie la foc potrivit, se soteaza usturoiul pentru 2 minute, apoi se adauga rosiile si apa si se lasa pe foc 10-15 min., amestecand ocazional, pana scade sosul si ajunge la consistenta dorita.

Se condimenteaza cu sare, piper, se adauga sosul pesto, se amesteca bine si si se toarna sosul peste paste.

Se incorporeaza bine si pamezanul, se presara frunze de busuioc si se serveste fierbinte.


0 comentarii: