3/10/2010

Premii de la dulcica de Sarah

Nici de data aceasta, scumpa de Sarah, nu m-a uitat si mi-a daruit o gramada de premii, pe care fie vorba intre noi, nu stiu cat le merit..luand in considerare si putinele postari din ultimele luni...
Iti multumesc din suflet ca nu ma uiti niciodata :-*!








Le ofer si eu cu drag, urmatoarelor bloguri, care-mi sunt o sursa continua de inspiratie:

Ala`s cooking
Alison`s trials
Ama in bucatarie
Ana Araki`s blog
Antzu`s stuff
Bucatar maniac
Bucataresele vesele
Bucataria Denysei
Bucataria Gabrielei
Bunatati din bucataria mea
Clipe dulci si parfumate
CristinaK`s blog
Retete Cuina banateana
Delicii by Florance
Delicios by Lily Musat
Diamond loves cuisine
Dulce si dolce
Homemade cookies by Leo Flori
Iulia`s kitchen
Jacktel`s Kochbuch
Laura`s blog
Laura Blaauwiekell
Lifestyle blog
Lissa`s cakes
Marcela`s blog
Miha`s blog (tiza mea)
My kitchen
Natural 100%...
Oana`s kitchen
Preparam si mancam
Retete..retete..retete..
Retete usoare si retete ilustrate
Salutari din Tokyo
Sandytza
Totoro


P.S.: Daca aveti 2 sec. libere, dati un vot, dand click pe imaginea cu cafea si bagati codul afisat...
Am ramas fara "monede" si ce ma fac eu fara cafeluta de dimi?!


25 comentarii:

Cristian Borod spunea...

Miha, iti multumesc mult pentru premii. Am bagat si niste monede sa nu ramai fara cafeluta :)))

MihaeRa spunea...

Hihi..cu placere, bucatar maniac, si mersi si eu pentru monede!!! Am nevoie de cafeluta ca nu vreau sa intru in sevraj tocmai acum..hihi..

bucatariadenysei spunea...

Ai gasit pentru miha_loves_zaf:

72 monede

MihaeRa spunea...

Michelle, 70 si pentru tine..Ms mult ptr click;)!
Te mai vizitez!
Te adaug acus la lista mea ca ai niste retete tare yamm..

bucatariadenysei spunea...

thanx Miha de click si premii!

Lory spunea...

Multumesc mult pentru premii Miha!
Pupici

David Octavian spunea...

Ai gasit pentru miha_loves_zaf:

44 monede

MihaeRa spunea...

Victoria, multumesc ptr. click;;)! O zi faina!

MihaeRa spunea...

Lory, cu multa placere! Te rog sa le ridici! Pupicei!!!

Maria spunea...

Cand castigi Fiatul, poate vii si Piatra.

MihaeRa spunea...

Maria, ms frumos de click...am fost pe faza..hihi..
Vin vin..ca am si rude pe acolo..hihi..Pupici!

bucatariadenysei spunea...

Ai gasit pentru miha_loves_zaf:

27 monede

da asa e gata am terminat cu plantatul..acum beau cafea..:))

http://lumeacafelei.eva.ro/plantatia-lui-gxgsanda/

MihaeRa spunea...

Ms, Michelle..la schimb ia 48...hihi.. Pup!

bucatariadenysei spunea...

Ai gasit pentru miha_loves_zaf:

1 monede

fimere spunea...

de jolis prix bien mérités
bonne soirée

MihaeRa spunea...

Michelle, ms pentru vot!
Sa vezi ca m-am inscris si la concursul cu laptopul;;)...
Bafta si tie!

MihaeRa spunea...

Fimère, mersi beaucoup pour votre visite!
Vous êtes très gentil!

Nadji spunea...

Bravo pour tous ces prix.
A bientôt.

MihaeRa spunea...

Mersi beaucoup, Saveurs et Gourmandises;;)!
Au bientot!

cristina spunea...

miha,iti multumesc din suflet pentru premii!
Ai un blog foarte frumos!felicitari!sa sti ca am sa revin sa iti fur cateva retete;)) ca tare mi-au tras cu ochiul :D si am sa bag monede pt cafeluta in fiecare zi ;))

MihaeRa spunea...

Cristina, cu mare placere,
te astept oricand!
Multumesc frumos pentru vot la cafeluta:-*!
Cateva zile mai am nevoie de monede la plantatia lui mami..Pupicei!

Miha spunea...

Mersi beaucoup, Saveurs et Gourmandises;;)!
Au bientot!

Miha spunea...

Fimère, mersi beaucoup pour votre visite!
Vous êtes très gentil!

Michelle spunea...

Ai gasit pentru miha_loves_zaf:

27 monede

da asa e gata am terminat cu plantatul..acum beau cafea..:))

http://lumeacafelei.eva.ro/plantatia-lui-gxgsanda/

David Octavian spunea...

Ai gasit pentru miha_loves_zaf:

44 monede