3/25/2009

2 variante de supa crema de avocado



Am tot cautat zilele astea o reteta pentru supa crema de avocado si am gasit cateva variante, insa m-am oprit la o supa racoritoare de avocado, nepreparata termic.


2 avocado

2 linguri de smantana


un castravete (fara seminte)

sare, piper

1-2 catei de usturoi

1 fir de ceapa verde
1 cana de apa


Am curatat avocadoul si castravetele, le-am taiat (se opresc 2-3 feliute pentru decor)si le-am pus in blender. Am adaugat smantana, iaurtul, sarea, piperu, catelul de usturoi si ceapa verde si am mixat bine, in vreo 2 reprize a cate 3 minute, de la cea mai mica viteza pana la cea mai mare.
Se serveste cu patrunjel verde si cateva feliute de avocado si de castravete. De asemenea, cu paine prajita sau cu crutoane.

*Am avut surpriza ca avocado sa nu fie copti (oricum sanse sa gasesti avocado prea copti in perioada asta nu sunt) si gustul supei a fost un pic amarui.


De aceea, am preferat ca jumatate din portie sa o combin cu o cana din supa de pui cu galuste facuta cu o zi inainte (strecurata) si sa o dau intr-un clocot (doar unul ca sa nu se taie iaurtul cu smantana).

A iesit o minunatie de supa crema.

Se serveste cu ceapa verde taiata marunt si paine prajita sau crutoane.


M-a amuzat faptul ca (excluzandu-ma pe mine, pentru moment) am avut cate un sustinator pentru fiecare varianta.

Mamei i-a placut mai mult prima varianta de supa, iar tatal meu nu se mai oprea din mancatul celei de-a doua variante.

Personal, mie mi-a placut mai mult a doua varianta. Daca era sa fie coapte fructele avocado, poate o preferam pe prima ca tot e la moda hrana cruda (raw food).

0 comentarii: