3/17/2009

Supa-crema de mazare


Ingrediente:


jumatate de ceapa
o telina-tulpina cu frunze cu tot (+jumatate pentru servire)
1 morcov dat prin razatoare
1-2 conserve de mazare (eu am folosit doar 1 cu masa solida, 240g)
2 linguri de smantana
parmezan sau cascaval
ulei de masline
sare, piper, nucsoara, fulgi de chili rosu uscat
1,5 litri apa
marar (eu am avut doar uscat)

Ceapa se taie marunt, telina se tare rondele si morcovul se da prin razatoare. Toate se calesc in uleiul de masline cu fulgii de chili, iar apoi se adauga apa fierbinte. Se fierb bine, se adauga si mazarea din conserva (deja fiarta) si se pune in blender, mixandu-se bine. Apoi se adauga smantana, parmezanul (eu am folosit cascaval) si mararul, se condimenteaza si se mai da intr-un clocot.
Se serveste fierbinte cu crutoane (sau paine prajita), smantana si cu betisoare de tulpina de telina.

0 comentarii: