2/11/2009

Galusti cu prune uscate din aluat de gris



Ingrediente:

500g cartofi (rosii, doar daca se poate)
6 linguri mari de gris (cu varf)
2 linguri de faina (+ faina pentru masa de lucru)
1 ou
un varf de sare
20-30 de prune uscate (eu am facut galustile micute si mi-au iesit 27)
8 linguri de pesmet (in Japonia, eu am folosit ほそめパン粉)
3 maini de zahar brun
scortisoara
Se fierb cartofii in coaja (sau se fac la aburi intr-o cutie speciala pentru legume, la cuptorul cu microunde timp de 8 minute), se curata, se piseaza, se adauga grisul, faina, oul si sarea si se formeaza un aluat lipicios.
Se formeaza galustile, introducandu-se cate o pruna in centru, avand grija sa fie faina tot timpul pe maini si se adauga, pe rand, in apa cu sare, adusa la punctul de fierbere, insa pastrandu-se focul minim, pana se formeaza toate galustile.
Cand vor fi aproape fierte se vor ridica la suprafata apei si din acel moment, se mai lasa inca 5 min.
Dupa ce se scot din apa, se lasa 2 minute la scurs si apoi se trec inca fierbinti prin pesmet (prajit in putin ulei, peste care s-a adaugat scortisoara si dupa ce s-a oprit focul, 2-3 maini de zahar brun).

0 comentarii: