2/04/2009

Gratan cu cartofi si broccoli



Ingrediente (2-3 portii):


5 cartofi maricei

un buchet de broccoli

100 ml nama cream ptr. gatit/ smantana

2 oua

3 carnaciori

jumatate de ceapa

un catel de usturoi taiat feliute subtiri

cascaval din belsug

sare, piper, fulgi de chilli uscat


Cartofii se spala, se fierb in coaja cu putin otet, se decojesc si se taie cubulete potrivite.

(Eu i-am curatat, i-am taiat cubulete si i-am pus intr-o cutie speciala pentru cuptorul cu microunde si i-am bagat timp de 8 min.)

Ceapa se taie marunt, usturoiul se taie feliute si se calesc in unt impreuna cu carnaciorii taiati bucatele (one bite size) si cu cartofii taiati cubulete potrivite si se condimenteaza.

Un vas termorezistent se unge cu unt, se aseaza compozitia de cartofi cu carnaciori, ceapa si usturoi, deasupra broccoli separat in buchetele mici, iar peste se toarna ouale batute cu nama cream (smantana) si cascavalul.

0 comentarii: