2/21/2009

Rafaello



* O reteta preluata de la Teo, careia vreau sa-i multumesc pentru ca ne-a impartasit-o si noua.

Ingrediente (pentru 30-40 de buc., in functie de marimea dorita):
150g zahar pudra cu vanilie
200g lapte praf (eu am folosit lapte praf imbogatit cu colagen)
150g nuca de cocos (+50g pentru ornat bobo)
un pachet de unt
2 foi mari de napolitane cu vanilie (eu am folosit 5 conuri de inghetata baskin robbins sfaramate in blender)
1oo g de fulgi de migdale sau vreo 40 de migdale intregi, dupa preferinte
Mixam untul cu zaharul pudra pana devine o spuma.
Apoi se adauga laptele praf, nuca de cocos si napolitanele (in cazul meu, conurile) maruntite bine.
Se obtine o pasta din care se formeaza bomboanele, se introduc cate o migdala sau cate 3-4 fulgi de migdale la mijoc si apoi se dau prin nuca de cocos. Sunt migaloase, insa sunt foarte delicioase, deci, merita efortul!
Se pastreza intr-un loc racoros si uscat. Eu le-am pastrat intr-o cutie de plastic, la frigider, si le-am scos cu cateva ore inainte de servire.

0 comentarii: