2/15/2009

Leapsa (primita de la Emily)


Emily, multumesc ca te-ai gandit la mine....
Cam greu sa ma gandesc la ce ar fi usor de ghicit, gandindu-ma ca nu ma cunoaste lumea..
Asadar, voi scrie 7 lucruri adevarate si 7 false despre mine...
1. Imi place sa gatesc mancare indoneziana.
2. Nu imi plac cumparaturile.
3. Imi iubesc familia.
4. Imi place sa pictez.
5. Nu imi place sa calatoresc.
6. Ma pricep sa ingrijesc florile.
7. Obisnuiam sa cant in corul scolii.
8. Nu imi place sa invat limba japoneza.
9. Nu imi plac pisicile.
10. Imi place sa conduc masina.
11. Imi plac dulciurile mai mult ca mancarea.
12. Imi place sa mananc carne de porc.
13. Am in mod repetat cosmaruri legate de hoti si de serpi.
14. Nu-mi place sa memorez poezii.
Dau si eu mai departe leapsa urmatoarelor fete:

0 comentarii: